piątek, 25 listopada 2016

Czarny piątek dla zakupu kalendarzy!

Nie lubię tego, ale cóż zrobić... Po raz kolejny pragnę zachęcić tych, którzy się ociągają do zakupu naszych kultowych kalendarzy mających misję: uzbierać grosik do grosika, napełnić Skarpetę - na potrzebujące zwierzaki. 
Zaczynam odliczanie - kolejnego dodruku nie będzie!
Wciąż jeszcze można być posiadaczem Pięknych Kotów i Psów oraz Białej Kury. Myślę, że oba te kalendarze staną się cennymi łupami dla kolekcjonerów. Jestem pewna, że z czasem mogą mieć wielką wartość!
 A tak z cała pewnością, bez gdybania wiem, że one już mają olbrzymią wartość. Są tworzone przy pomocy samych dobrych emocji i uczuć. Niosą dobre przesłanie w niedobrym świecie.
Tak jak ten koliberek z przypowieści, która jest przesłaniem i moim życiowym mottem w Pokoju Przemian. On, kropelka po kropelce, niesie w dzióbku odrobinę wody, aby ugasić olbrzymi pożar. Tak my wraz z Wami staramy się ugasić go dla pojedynczych zwierząt. Jedno do drugiego i są ich dziesiątki, dziesiątka do dziesiątki i robią się ich setki... Naprawdę to tak działa
Zmieniamy tym setkom cały świat. Do tego potrzeba pieniędzy. Niestety. Tego nie lubię, nie znoszę - proszenia o nie. Założę się, że nie jest to ulubionym zajęciem kogokolwiek, cóż... 

Zachęcam więc maruderów do składania zamówień. Można to zrobić tak, jak jest napisane w TEJ (klik) instrukcji. Można też napisać do mnie mejl lub zrobić to w innym dowolnym komunikatorze. 

Mam prośbę: nawet jeśli planujecie zamówić w grudniu, zróbcie to teraz, a przelew puśćcie w dowolnym dogodnym dla Was czasie, w grudniu, w styczniu - jak Wam wygodnie. Działamy tu na zasadzie zaufania i to się nigdy nie zmieni. Chodzi o to, abym  w grudniu już jak najrzadziej musiała ganiać na pocztę. 
Serdecznie zapraszam do zakupów.
W poniedziałek kolejna wysyłka. Możecie się załapać! 
Biała Kura 2017 - BK. Zostało 39 sztuk.
Piękne Koty i Psy - PKP.  Zostało 59 sztuk (było kupionych więcej).
Mówcie, co chcecie, ale ja jestem dumna z naszych kalendarzy i uważam, że są śliczne!

W tej chwili wszystkie zamówienia oprócz wczorajszych są wysłane, więc jeśli ktoś nie dostał, musi udać się na swoją pocztę i spytać, czy przesyłka na niego nie czeka. Jeśli nie czeka - proszę o info! Będę słać jeszcze raz!

Uwaga: TYLKO DZIŚ - W CZARNY PIĄTEK WYPRZEDAŻY - ceny szybują w dół.

Cena pojedynczego egzemplarza to 22 zł! Tylko dziś! 
Proszę w zamówieniu dopisać, że obowiązuje Was cena promocyjna czarnopiątkowa. :)


PODPIS

Jeszcze słówko o kochanym Norrisie. Piesek ten trafił cudownie! Jego kochani ludzie na wstępie zadeklarowali, że cokolwiek by nie zrobił, jakikolwiek by nie był, jakichkolwiek by nie stwarzał problemów, to Norris zostanie w tym domu na zawsze. I będzie kochany takim, jakim jest. Jestem bardzo szczęśliwa, bo pokochałam tego skrzywdzonego malca i nawet teraz, gdy to piszę, czuję, że serce mi topnieje na myśl o nim. :)




38 komentarzy:

  1. Cieszę się, że Norris trafił do wspaniałych ludzi, bo malo kto może z góry zagwarantować, że nie odda pieska choćby nie wiadomo co.
    Przy okazji pragnę donieść, że kalendarz już do mnie dotarł, bardzo dziękuję, za dokładkę do kalendarza też piękne dzięki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za wiadomość, Ewa. Warto było dołożyć tę dokładkę :)

      Usuń
  2. Ja też zamówiłam, bo te kalendarze są świetne.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajną ma twarz, ten Norrisek z czekolady. Szybko go uzdrowiłaś, fajnie, ze ma mądrych swoich ludzi.
    Zaraz na fb udostępnię ten kalendarzowy post.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To naprawdę niesamowita historia z tym Norrisem! trafił na takich ludzi, że aż serce rośnie.

      Usuń
  4. O! I to jest post dla mnie, bo się jakoś w tym roku ociągam. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ogromnie się cieszę z fajnego domu dla Norriska. I nie mogę wyjść ze zdumienia, jak szybko ten leżący, zdrętwiały ze strachu piesek stanął na czterech nóżkach i zaczął machać ogonkiem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo czasami tak niewiele potrzeba. Wystarczy czarodziejska różdżka. ;)

      Usuń
    2. Różdżka i kojący głos Gosi.

      Usuń
    3. Ta historia to dla mnie wielka radość.

      Usuń
  6. Nie wiedzom, co czyniom nie zamawiajac naszych kalendarzy. A juz na pewno nie wiedzom, co tracom. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. O własnie musiałam wpis edytować, bo przed sekundą napisałam o Czarnym Piątku zooplusa i na Twój banner odsyłałam, a tu jeszcze Czarny Piątek kalendarzy! Szaleństwo!
    Mozna u mnie podziwiać diabły w fioletowej obrozy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Agnieszko. Wpadnę podziwiać diabły :)

      Usuń
    2. Wzielabym jeden dla mamy. Ale mam dylemat który. Ale chyba obrazki wygrały! :)
      Biala kure zamawiam w takim razie ale po 10 grudnia bo wtedy wypłata wiec proszę dla mnie odłożyć :)
      Znaczy dla Gwiazdki co go magicznie mamie pod choinkę podłoży ;)

      Usuń
    3. Albo koty i psy...
      O jezu musze pomyślec

      Usuń
    4. Ok, wszystko dzięki Ptysi!
      Piekne Koty i Psy, zamowienie zrobilam wg instrukcji na maila,
      Ufff!
      Moge spac spokojnie, dylemat minął :)

      PS. Ale wyslijcie dogodnie jak Wam pasuje, ja 10 wplacam, do Gwiazdki jest czas :)

      Usuń
    5. Jasne, zaraz sprawdzę maila i w środę wysyłka. :)

      Usuń
    6. Jak jest jakis numerek to podeslijcie bo moj listonosz dzis z awizo zostawil mi w krzynce długopis :D :D :D

      Usuń
    7. Numerek? Długopis ci zostawił w skrzynce? Proponuję żebyś poszła na pocztę, bo tam czeka na ciebie kalendarz. Daj znać czy odebrałaś:)

      Usuń
  8. Gosiu, ja sama teraz trochę w kłopocie finansowym , ale....poproszę o 4 trzy unikatowe kalendarze, po dwa - BK dwie i dwa PKP. Straciłam komputer i wszystkie dane :( Dlaczego zamawiam tutaj. Mam nadzieję≤ że to nie kłopot...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, nie kłopot, ale gdyby ktoś z was - ty czy inna osoba, która zamawia poza mailem, nie dostała kalendarzy to proszę o wiadomość. Łatwo jest się pomylić! No i bardzo, bardzo mi przykro że masz kłopoty :(

      Usuń
  9. Trzecia edycja! Gratuluje, i czekam z utesknieniem kiedy do mnie dotra, oba dwa kalendarze:)
    Chce sie zachwycac, wiec nie podgladalam jak wygladaja.

    Psinek cudny, sa jeszcze ludzie ktorzy maja serce na wlasciwym miejscu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do ciebie kiedy dotrą to będzie prawdziwe święto!

      Usuń
  10. GOSIA SĄ. Dziś poszłam na pocztę - były.
    Dziękuję.
    Bezowa

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja kupuję po starej cenie,czekam na wypłatę.2 razy PKP i raz BK.Napiszę Tobie Gosiu sms,kiedy po nie przejdę i czy Tobie będzie pasowało.Czekam na ten dzień .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gosiu, nie musisz czekać na wypłatę żeby mnie odwiedzić. Czekam kiedy będziesz mogła.

      Usuń
  12. Gosianko, zamówiłam przed chwilą ( wysłałam przelew) na 2BK, 1 PKP i 25 na Skarpetę. Nie zgłaszałam Ci tego wcześniej, ale od roku kupuję dla kota w ZOOPlUS przez Twojego bloga.Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Krysiu, dziękuję. Mam nadzieję że na przelewie napisałaś również adres na który mam wysłać. Wolałabym jeszcze dostać od ciebie osobnego maila, żeby się nie pogubić. Wielkie dzięki za zakupy w Zooplusie :)

      Usuń
  13. Dziś odebrałam z poczty kalendarze, są cudne. Dziękuję

    OdpowiedzUsuń
  14. Do mnie kalendarze jeszcze nie doszly, zamowilam 4/11. No ale to do Francji, wiec moze dlugo ida. Jak nie przyjda w przyszlym tygodniu to napisze.
    Pozdrawiam
    Iwona P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Iwona, osobiście wysłałam je 10 listopada. Na pewno zaraz dojdą. W pracy mam numer poleconego. Niestety jutro mnie tam nie będzie, bo jestem chora. Mam nadzieję że pojutrze sprawdzę i dam ci znać.

      Usuń
    2. Dziekuje Gosiu!
      Francuska poczta jest strasznie powolna, dam znac jak kalendarze dojda ;)).
      Pozdrawiam i zycze szybkiego powrotu do zdrowia!!!

      Usuń
  15. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

Fajnie, że piszesz! Pisz, komentuj, daj znak, że jesteś!
Dobrej energii nigdy za wiele. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...